Monday, August 4, 2008

Adikku Bertunang

31 July 2008 bersamaan hari Khamis maka, adik kesayanganku dah bertunang dgn Suryani....betoi ke nama dia camtu? Betoi la kot...malas nk amik tau...jahatnya akuuuuuuu.......but until today i really can't accept that my little baby brother has engaged to this girl. Sebabnya???? Aku tak berkenan dgn budak ni...but my mom said...."dah adik berkenan...kena terima la..." aduiiiiiiii.......cemana la nti dh tua2 aku nk berbaik2 ngn adik ipaq aku tuh...kdg2 ikutkan hati jahat ni nak jer doa yg tak elok...tapi dia adik kesayanganku......tak sanggup rasanya...tapi lg tak sanggup tgk adik aku dpt bini yg mata duitan tuh....(saya pun mata duitan gak....but i have my own money to spend...takyah nk menyusahkan laki seniri)

Everybody were there for the ceremony except me. Dan yg plg aku geram tuh budak pompuan ni tak hormat kt aku...masa pi jumpa pak ngah few weeks ago dia tak salam pun ngn aku masa nk balik....mujoq la aku ni tak sihat....kalo dak mau kena pelempang kiri aku nih.....adoooooooiiiiiiiiii.........pressure sungguh......Yg plg aku hangin tu my hubby plak dok sokong mak mentua. aku sorg jer kat sebelah pembangkang dgn Anak.....anak pun diam ja....xdan nk gossip2 ngn aku...tunggu la dia mai sopping weekend ni......mmg la tak lena sampei pg kami 2 org dok gossip....hehehehe

Mudah2an aku lembut hati la before adik kawin dan bleh terima adik ipaq bertuah tuh. Hopefully adik got the right person for him. Riso gak aku bila dia dapat bini yg tak reti nk jaga dia. Aku ni jg adik tu sebaik mungkin la. Makan dia sumer....adesssssss............all the best adik.... I LOVE U A LOT........


Mak n bakal menantu....awat la aku jaki sgt tah......

0 Readers' Says: